close
Neil (Korean)

原文:

Studying in Cebu? Not in Manila? I was very worried before I came here in the Philippines because it is true that Philippines is not one of the “developed countries” like U.S.A, UK or Canada. Moreover, I even haven’t heard about Cebu. So I was thinking that I should learn only the basic English in Cebu before I came here.
However, it turned out that I was thinking wrong. The most attractive point of learning at the English school in Philippines is small class system especially the 1:1 class. This small class system helped me improve English skill fast. Moreover the teachers in USPF-ESLC enter are all very skillful, enthusiastic, patient and kind. Thus, teachers became close friend of mine after some sessions. Furthermore, because Cebu is one of the famous tourist places in the World, there are a lot of places to visit there. Especially the beach in Cebu is very beautiful. On weekends, I enjoyed visiting to those places.
I recommend the Philippines to everyone who aims to learn English in an efficient way!

-------------------------------
譯文:

在宿霧讀書?不是在馬尼拉?在我到菲律賓之前我非常的擔心,因為再怎麼說這裡也不像英國、美國或加拿大那種已開發國家。還有,我甚至沒有聽說過宿霧這個地方。所以我還想說在我過來之前,我必須要先學習一點基礎英語。
但是,我承認我之前的想法真是大錯特錯!這所語言中心最大的吸引力就是一對一的小班制教學方式,也因為是一對一,所以我的英語能力提升的特別快。另外,在這所語言中心任職的英語教師教學方式都非常的熱誠、耐心、和善與有技巧的教育方針。因此,在幾階段的學習課程結束後,老師們也跟我成為很親近的朋友。此外,因為宿霧也是世界上的熱門旅遊勝地,這邊擁有許許多多可以旅遊的景點,尤其是美麗的海灘。在週末或假期我都會去造訪那些美麗的地方!
我可以向各位建議到菲律賓南方大學語言中心以最有效率的方式學習英文!
arrow
arrow
    全站熱搜

    肯妮Kenny 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()