close
Julie (Chinese)

原文:

I enjoy studying English in USPF-ESL Center. I started from very beginner level at first time. I couldn’t understand even it was simple sentences. But now, I can understand and speak English even though it is simple sentences. Of course I sometimes cannot understand what my teacher said, and I feel embarrassed.
But I am really happy that I can talk with friends in English!

-------------------------------------
譯文:

我非常享受在這語言中心學習英文。一開始我是從最基礎入門開始學習的,我甚至不能理解最簡單的句子。但是現在,我可以透過簡單的句子來理解並述說英語了!當然,當我不能理解老師的對話時我會感到尷尬,但是我現在真的非常高興我已經可以使用英語跟朋友們溝通了!
arrow
arrow
    全站熱搜

    肯妮Kenny 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()